Logo

Zwroty i reklamacje

Opis procedury reklamacji:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@czescidoautfrancuskich.pl, lub w formie pisemnej pod adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, - inne niezbędne informacje, o których Sprzedawca informuje Kupującego. (po kontakcie ze Sprzedającym jest możliwość otrzymania odpowiedniego formularza reklamacji, który trzeba wypełnić i dołączyć do reklamowanej rzeczy) 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. W uzasadnionych przypadkach, gdy pojawia się konieczność wysłania produktu do producenta/dystrybutora celem przeprowadzenia stosownych ekspertyz, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym Kupujący zostaje poinformowany przez Sprzedawcę. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest pod podany przez Kupującego adres e-mail bądź pocztą tradycyjną. Na części oryginalne Renault-Dacia wymagana jest opina autoryzowanego serwisu ASO. Gwarancja obejmuje wszystkie części zamontowane wyłącznie w wyspecjalizowanym warsztacie mechaniki samochodowej. Dokumentem potwierdzającym taki montaż jest faktura Vat lub paragon z dnia montażu. Kupujący dostarcza reklamowany towar na własny koszt.

Gwarancja producenta obejmuje jedynie części zamontowane w "Warsztatach Mechaniki Samochodowej". Nie ponosimy kosztów montażu oraz demontażu części.

Rękojmia pomiędzy przedsiębiorcami jest wyłączona.